Enel SpA intenţionează să vândă active în valoare de 21 de miliarde de euro (21,51 miliarde de dolari) pentru a-şi reduce datoria netă, urmând să se concentreze pe prezenţa sa în şase ţări, conform strategiei actualizate a celei mai mari companii italiene de utilităţi prezentate marţi, transmite Reuters.
Cea mai mare parte a planului de vânzare de active – care vizează printre altele active din România şi Peru – va fi realizată până la finalul lui 2023, a informat într-un comunicat compania.
Pierderi de 154 de milioane de euro în primul trimestru, numai în România
Enel activează în România din 2005, iar în prezent deservește peste 3 milioane de clienți și are circa 3.100 de angajați, fiind unul dintre cei mai mari furnizori de energie din țara noastră.
Companiile E-Distribuție operează rețele cu o lungime totală de aproximativ 128.000 de kilometri în trei zone importante ale țării (Muntenia Sud – inclusiv București, Banat și Dobrogea) și acoperă o treime din piața locală de distribuție.