PLUSH BIO: BRAND DE LUX ROMANESC, PROMOVAT INTENS, ISI NENOROCESTE CLIENTII

tm27fzr
By tm27fzr
2 Min Citire

Publicitatea mascată produce victime. Libertatea a discutat cu mai mulți influenceri și vedete care au promovat Plush Bio prin postări pe rețelele de socializare, influențând astfel mai multe tinere să aleagă cremele Ioanei Marinescu, supranumită și “dermatologul vedetelor”. Compania este acuzată că are creme antiacneice toxice, iar mai multe cliente au făcut plângeri către autorități, după ce s-au trezit cu tenul distrus.

Dorian Popa, care are 1,8 milioane de fani doar pe Instagram, s-a filmat în fabrică în urmă cu doar câteva zile și a publicat un video pe YouTube intitulat “Adevărul despre Plush Bio”, care între timp nu mai este public. El spune totuși că nu a folosit și produsele antiacneice, ci doar pe cele “care îi reîmprospătează tenul”. Bianca Drăgușanu are o poziție similară, afirmând că nici ea nu a avut probleme. Vedeta cu un milion de fani pe Instagram recunoaște că a fost plătită pentru promovare: “Eu le folosesc în continuare, atât timp cât am un contract cu acești oameni”. Sunt însă și vedete care au anunțat că au renunțat la promovare după ce au auzit de scandal, iar printre acestea se numără Adelina Pestrițu: “Cred că nici un aspect care se referă la sănătatea oamenilor nu poate fi ignorat”. Subiectul ridică o temă pe care ziarul a mai abordat-o recent: multitudinea de vedete care, prin firme specializate de PR, își vând postările pe rețelele sociale fără să spună că sunt plătite, păcălindu-și astfel publicul prin publicitate mascată.
Dorian Popa, Bianca Drăgușanu și Adelina Pestrițu au strâns mii de like-uri la postările cu produsele Plush Bio de pe Instagram
Citeşte întreaga ştire: Deși zeci de tinere au acuzat că le-au distrus tenul, influenceri și vedete nu se dezic de produsele Plush Bio. Dorian Popa e cel mai vehement apărător, dar nu a folosit cremele cu probleme

Distribuie acest articol